12.9 C
İstanbul
Pazar, Ocak 24, 2021

KFH, 2020 Yılına Kadar 10 Elektronik Şube Kuracak

İlginizi Çekebilir

 

Al-Nahedh, The Business Year Magazine (TBY) ile yaptığı röportajda, Kuveyt’te KFH’nin ticaretle ilgili işleri finanse etmenin yanı sıra özellikle petrol ve gaz sektöründeki altyapı projelerine odaklandığını söyledi

 

Al-Nahedh, “Şirketlerin çoğuna, malları ithal ederken gerekli finansman şartlarını sağlıyoruz. Ayrıca, geçmişte KFH tarafından bankalaştırılmayan büyük kurumsal sektörlere odaklanıyoruz. KFH’nin kurumsal ve KOBİ taraflarındaki genel büyümesine yardımcı olan diğer bankacılık katılımcılarından pazar payı alıyoruz. ”

Al-Nahedh şöyle devam etti: “Perakende tarafında, KFH, sayılar açısından büyük olasılıkla en büyük müşteri tabanına sahip. Biz Kuveyt’teki ikinci ve en büyük İslami Banka’yız . Gücümüz perakende portföyümüzde ve mevduat tabanımızdaki çeşitlilikte yatıyor. Bu, öncelikle KFH’nin, 1977’den 2003’e kadar kuruluşunda tek İslami banka olmasından kaynaklanmaktadır. ”

KFH’nin geri kalanından çok daha uzun süredir piyasada olduğunu ve bu hareketi ilerleten öncülerden biri olduğu için İslami bankacılıkta geniş tecrübe ve bilgi birikimine sahip olduğunu söyledi. KFH, sürdürülebilir kalkınma hedeflerinin bir parçası ve finansal katılım sütunu- nüfusun önemli bir kısmının ihtiyaçlarını karşılayacak kadın şubeleri sunan tek İslami bankadır.

KFH dijital dönüşüm stratejisi ile ilgili olarak, Al-Nahedh: “Dijitalleşme stratejisi yaklaşık dört yıl önce başladı. Sekiz KFH iş kolumuzun her biri, aynı müşteri tabanını yöneten kendi sistemine sahipti; Aynı müşteri, hiçbir bağlantı olmadan birden fazla veritabanında bulunurdu. Bu nedenle sistemimizi ürüne dayalı bir yaklaşımdan ziyade ilişkiye dayalı bir yaklaşım olarak değiştirdik ve müşterilerimizi ticari faaliyetlerine göre ayırdık. Amaç, müşterilerimizin servetini daha iyi yönetmek ve işlemlerini kolaylaştırmaktır. Bu, sunduğumuz hizmetin kalitesini de garanti eder. Başka bir seviyede, onboarding gibi zaman alıcı uygulamalar için işlem süresini kısaltmak amacıyla robotikleri uyguladık. Yeni sistemlerimizle işlem süresini üçte bir oranında azalttık. Bir şubenin sağlayabileceği hizmetlerin neredeyse% 90’ını kapsayan mobil bankacılık uygulamasında da önemli iyileştirmeler yaptık. Gelecekteki şubelerin self servis bazında nasıl görünmesi gerektiğine dair yeni vizyonumuz olan KFH Go adlı yeni bir konsept başlattık. Bu şubelerin pazar payları, mevcut şubelerin pazar payının beşte biri kadarıdır ve bu da kira maliyetlerini ve genel masrafları önemli ölçüde azaltır. Bu, bir dalda yapabileceklerinin yaklaşık% 90’ını yapan tam teşekküllü bir elektronik şubedir. Şu anda, KFH’nin iki KFH Go şubesi vardır. 2019 ve 2020 yıllarında kurulacak 10 elektronik şubemiz olacak, böylece anahtar lokasyonlarda tüm müşterilerimize 7/24 bankacılık imkanı sağlayabiliyoruz.” Bir şubenin sağlayabileceği hizmetlerin neredeyse% 90’ını kapsayan mobil bankacılık uygulamasında da önemli iyileştirmeler yaptık. Gelecekteki şubelerin self servis bazında nasıl görünmesi gerektiğine dair yeni vizyonumuz olan KFH Go adlı yeni bir konsept başlattık. Bu branşların ayak izleri, mevcut şubelerin ayak izlerinin beşte biri kadardır ve bu da kira maliyetlerini ve genel masrafları önemli ölçüde azaltır. Bu, bir dalda yapabileceklerinin yaklaşık% 90’ını yapan tam teşekküllü bir elektronik şubedir. Şu anda, KFH’nin iki KFH Go şubesi vardır. 2019 ve 2020 yıllarında kurulacak 10 elektronik şubemiz olacak, böylece anahtar lokasyonlarda tüm müşterilerimize 7/24 bankacılık imkanı sağlayabiliyoruz.” 

 

Kaynak: Zawya

Daha Fazla

Katılım Haberleri

Dergiden Son Yazılar

Sitemizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz için çerezleri kullanıyoruz. Sitemizi kullanmaya devam etmeniz durumunda, çerez kullanımımıza onay veriyor sayılırsınız.
Onayla
Privacy Policy